شات ابو سيفين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شات ابو سيفين

منتدى وشات ابو سيفين للاقباط فقط من جميع انحاء العالم

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

صـــــــــرخات نـــــــــادرة ...........

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
بنت رجل الحكمة
††خادم لاسم يسوع††
††خادم لاسم يسوع††
بنت رجل الحكمة

صـــــــــرخات نـــــــــادرة ........... Empty
مُساهمةموضوع: صـــــــــرخات نـــــــــادرة ...........   صـــــــــرخات نـــــــــادرة ........... I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 27, 2009 3:01 am

تعبت... ايوه تعبت حياتي واقفه عامله زي المايه الراكدة واللي من كتر راكنتها بقي ليها ريحه ومنظر وحش جدا انا شخصياً مش قادر أتحملها واقف ومش بتقدم ياريت واقف وثابت مكاني انا برجع لورا كل يوم اكتر من التاني.

نفسي اشوف حياتي بتعلي وبتسمو وبترتقي عايز اقول كفااااايه رجوع للورا وكفاية ركود، لكن أفكاري لا أتجاهاتي لا لا لا أفعالي يوووه أقصد كل حاجه جوه قلبي أيوه قلبي هو السبب مش طاهر مش نقي إزاي هاعلي وإزاي هسمو ومصدر نموي في عطل.. طب ياتري أعمل ايه... أيوووة انا محتاج اللي ينقيه ويطهره ويحرررررررررررره.

محتاج ربنا
ايوة ربنا
لكن أنا مش قادر أروح لربنا هقولوا ايه وهوريلوا وشي ازاي
وانا عمال أتخبط مابين ده ومابين ده وانا كنت فاكر ان ده .. وده هو الصح او بقنع نفسي أنه الصح.
كدبت علي نفسي كدبه وصدقتها.
كدبه لا قووول أكاذيب عايش و واهم نفسي أني عايش وقال ايه بقول عايز اكبر وعايز اسمو...
أسمو يعني ايه اسمو ايوه يعني عايز اعلي عايز اوسع ادراكي ويكون عندي بُعد اوسع أدرك من خلاله الامور وافهم مش زي مابيقولي قلبي اروح.

محتاج افكر محتاج ادرس محتاج اعيش صح محتااااااااااج ربنا
نونو انا متشال في عيونو
††خادم لاسم يسوع††
††خادم لاسم يسوع††
نونو انا متشال في عيونو

مُساهمةموضوع: رد: صـــــــــرخات نـــــــــادرة ...........   صـــــــــرخات نـــــــــادرة ........... I_icon_minitimeالجمعة نوفمبر 27, 2009 4:46 pm

ميرسىىىىى ليكى علي الموضع الجميل ده وربنا معاكى ياقمر ويعوض تعبك
مرمر
††خادم لاسم يسوع††
††خادم لاسم يسوع††
مرمر

مُساهمةموضوع: رد: صـــــــــرخات نـــــــــادرة ...........   صـــــــــرخات نـــــــــادرة ........... I_icon_minitimeالأحد نوفمبر 29, 2009 12:11 pm

ميرسي كتير علي الموضوع الجميل ده بجد جامد جدااا تسلم ايدك يا قمــر

صـــــــــرخات نـــــــــادرة ...........
صفحة 1 من اصل 1