شات ابو سيفين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شات ابو سيفين

منتدى وشات ابو سيفين للاقباط فقط من جميع انحاء العالم

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ليتمجد اسم الرب فى قديسية ..

كاتب الموضوعرسالة
بنت رجل الحكمة
††خادم لاسم يسوع††
††خادم لاسم يسوع††
بنت رجل الحكمة

ليتمجد اسم الرب فى قديسية .. Empty
مُساهمةموضوع: ليتمجد اسم الرب فى قديسية ..   ليتمجد اسم الرب فى قديسية .. I_icon_minitimeالجمعة يناير 01, 2010 1:38 am

ليتمجد اسم الرب فى قديسية .. 543712
تقول سيدة الاتى .انا هحكي معجزه عمالها ابي سفين معانا السنة الي فاتت

احنا كنا طول منروح دير ابي سيفين ياما نتخانق ياما نشد مع بعض ياما نتوه المهم لازم تحصل مشكلة فقولنا خلاص احنا

مش هنكلم ابي سيفين تاني ولا حنروحلو دي ولا كنيسة وكونا بنصيف السنة الي فاتت واشاء الظروف شدينا مع راهبه

عي الدير فروحنا قولنالها على الي بيحصل معانا من الي سيفين وانا احنا مكوناش هندخلهم كنيسة او دير بس جات كدة

فهي صلحيتنا وقليتلنا متزعلوش قريب جدا ابي سيفين هيصلحكم الصلح الكبير ابي سسيفين هيصلحكم الصلح الكبير

قلتهالنا 3 مرات وكان الكلام دة يوم الاربعاء 26 / 7 /2006 ويوم السبت 29 / 7 / 2006 تشاءالظروف

تخبطنا عربية انا واختي اخدتنا من فوق الرصيف واختي جات تحت العربية وانا اترامية في وسط الطريق وطريق

الكورنيش سريع جدا فاول خطوة في المعجزة اني اختي مجتش تحت عجل العربية واتاني خطوة اني متجيش عربية تاني

تاخدني من وسط الطريق جينا بعد كدة بنطلب القدسين والانبا مكاريوس وكان معانا صور للقدسين وكل منيجي نطلع صورة

للانبا مكاريوس تطلع بدالها صوره لابي سيفين وكان كل الي يجيلما في المستشفى بدل ميقولنا بركة مار مينا علشان

المفروض احنا في بلدو في اسكندرية يقولنا بركة ابي سيفين تكون معاكم وفعلا ربنا اتمجد وانا مطلعش في اي كسور في

رجلي مع انها كانت خبطة جامدة واختي قامة بالسلامة بعد 48 ساعة في غيبوبة وكان عندها ارتجاج في المخ وخف

بدون عملية وكان تاني يوم للموضوع دة ليلة عيد ابي سيفين بركتة تكون معانا كلنا يارب
معلش طولت عليكم

ليتمجد اسم الرب فى قديسية .. 76517

ليتمجد اسم الرب فى قديسية ..
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» ثق ان الرب موجود
» تعبي ليس باطلاً في الرب
» سالت الرب فأجابنى
» ضع الرب امامك فى كل حين وثق بانة موجود